Sambil Baca tolong klik iklan ini. Terima Kasih

Friday, April 16, 2010

Bintulu here I come

Aku tak lena tido mlm tadi. Aku rasa banyak sangat idea nak masukkan dalam blog ni.. anyway today aku gi Bintulu. Flight petang la, naik AirAsia. Ini kali kedua aku akan berada di Bintulu dan akan balik dari Miri . Tapi kali ni aku risau skit pasal mak aku tak berapa sihat.. Harap harap mak sihat.

Cita pasal Bintulu la kan, tak pernah terfikir aku akan ke bandar keempat terbesar di Sarawak. Bandar tak la besar sangat tapi sunyi skit. Dulu mane la ade kawan kat sana kan tapi ni semua pasal FB dan Tagged la.. huh. Ape yg best tentang Bintulu adalah belacannya. terperanjat hahaha. tu la asyik belacan Melaka jer kan.. cuba la belacan Bintulu.. terangkat beb.. (baik punya).

Nanti aku nak explore tempat menarik dan makanan sedap sedap di Bintulu dan Miri dan share ngan korang. Tapi kalo korang boleh suggest tempat menarik di Bintulu dan Miri ok gak..


6 comments:

  1. tu la.. kita jalan dan makan. hmmm. nanti boleh share ngan korang semua.

    ReplyDelete
  2. Yeay Bintulu! My hometown is Miri

    ReplyDelete
  3. Mane tempat yang best kat miri.. tempat makan?

    ReplyDelete
  4. haahha..datang lah miri..lepak nagn saya..leh bawa saya g jalan jalan..saya pon baru keje sini..

    ReplyDelete
  5. Tu la.. biar keje kat miri? dah discover miri belum?

    ReplyDelete
  6. belum lagi..tak kenal member lagi kat sni..tak da member lagi..huhuhu

    ReplyDelete